Wednesday, October 20, 2010

BALIK..!!

disebabkan tahap kebusanan yang teramat..nafsu yang bergelora menuntut aku untuk pulang ke rumah..
stay kat melaka pon da tak da pape...sunyi sepi..macam aku cakap kat entri sebelom nih...
study week nih da macam cuti sem..semua pakat balik....sunyi..sunyi..jadi.aku pon mengambil keputusan yang bijak untuk mengikut jejak langkah kawan-kawan aku yang pulang ke desa halaman...cett!! poyo ja bunyi..

alangkah gembiranya bila dapat balik..!!!!!!!!!yeeepiii!!!!!!!!!...tapi kesian jugak kat membe2 yg dok jauh..xdpt balik..ahhaa.. tak pe weyh..esok lusa aku balik..!!hehee...

2 comments:

  1. sukenye die dpt blk..
    aza blk uitm ini ptg.. hmm..aman lak xde..bosan ouh! cpt la blk! nak lepak! ;p

    ReplyDelete
  2. hihihihihihihi...ak x sabau nk blik melakau!!haha

    ReplyDelete